Of Monsters And Men

Temmuz 08, 2019


Bu yazımda sizleri İzlandalı bir Rock grubuyla tanıştırmak istiyorum. Of Monsters And Men…

Grup 2010 yılında İzlanda’nın başkenti Reykavik’te kurulmuş. Indie Folk tarzında eserler üretmeye başlayan grup aynı yıl İzlanda’daki bir müzik yarışmasının birinci olmuş. Ardından hızlı yükseliş başlamış tabi.


Ben ise 2013 yılında rastgele Youtube playlistinde karşılaştım bu grupla. Solistleri Nanna Bryndís Hilmarsdóttir ve Ragnar Þórhallsson. İzlandalı olmalarına rağmen harika bir İngilizce aksanları var, özenmemek elde değil. Arka planda da gitarist ve davulcularıyla festival festival geziyor arkadaşlar.




Beni kendilerine çeken en önemli özellikleri ise şarkılarında birden çok duygu değişimi yaşamam. Parçalarında enstrüman her zaman ön planda. Özellikle saksafon melodisi dahil olunca çok güzel bir hava katıyor olaya. Kulaklığı takıp dinlemeye başladığımda şarkıların nasıl değiştiğini anlamıyorum bile.


Bir diğer özellikleri ise klipleri. Özellikle Little Talks klibini izleyince bana hak vereceksiniz. Değişik canavarlar, mitolojik kurgular, koşuşturan canlılar… Kendinizi çok değişik bir dünyada bulacaksınız eminim. Şarkı sözlerinin bulunduğu Lyric Videoları ile sizi olaya iyice katıyorlar bence.


Gelelim benim sevdiğim şarkılarına. Aslında birbirinin içinden seçim yapmak çok zor. Ancak size önerebileceğim ilk 7 şarkı şu şekilde.


* Little Talks


* Mountain Sound


* Dirty Paws


* Yellow Lights


* Love Love Love


* King And Lion Hearts


* Your Bones


Hepinize iyi dinlemeler, umarım siz de seveceksiniz.


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.