Mim #03 | Can Uzunyol

Ağustos 27, 2019


Tıpkı benim gibi taze blogger arkadaşımız Can Uzunyol, çok eğlenceli bir mim hazırlamış. Beni mimlemesine de çok mutlu oldum. Soruları cevaplamaktan büyük bir zevk aldım. Hadi başlayalım:


1. Yaşınız 60-65'e geldiğinde yaşamak istediğiniz yer ?
Eğer 60 65 yaşlarımda yaşıyor olursam, yaşamak isteyeceğim yer olarak kesinlikle sakin bir yeri seçerim. Eğer hayal gücümü zorlamamda sıkıntı yoksa İsviçre Alplerinde, Milka ineğinin otladığı çayırların olduğu minik bir kasaba favorim. Heidi' ye özendim bi an :)


2. Bir hedefiniz varmı ? varsa neler ?
Bu soru Edischar' ın miminde de vardı. O yüzden aynı cevabı yapıştırıyorum direkt.

Hedeflerim, hayallerim, beklentilerim elbette var. İlki, akıcı bir şekilde İngilizce konuşmak. Bunun için bu aralar çok çaba sarf etmesem de özgüvenli bir şekilde İngilizce konuşabildiğimi görmeyi çok arzuluyorum.

Gelecek adına da bazı hedeflerim var. Yüksek lisansı ve görev aldığım projeyi başarıyla tamamlamak. Bunun için geliştirmem gereken bazı özellikler var. Tüm bunlarla beraber, başarılı bir mühendis olmayı ve önemli yerlerde kayda değer işler yapmayı hedefliyorum.

Belirli bir maddi özgürlüğü elde edince de mutlu bir yuva kurmayı hedefliyorum. Ardından görmek istediğim onca yeri, sevdiğim insanla gezmeyi hayal edip mutlu oluyorum :)


3. Bloggerla nasıl tanıştınız ?
Bu sorunun cevabını da 1 Aylık Blogger yazımda cevaplamışım aslında, merak edenler buraya tıklayabilir.


4. Gurur duyduğunuz başarılarınız varsa nelerdir ?
Bu sorunun cevabı çok zor. Okulu uzatmadan bitirdim, bir iş buldum... Bunlar gurur duyulacak kadar büyük şeyler mi emin değilim. Ama ailem benimle gurur duyuyordur bundan eminim. Kişisel olarak baktığımda hayatımda hiç sigara, alkol, uyuşturucu, kumar bağımlısı olmadığım için kendimle gurur duyuyorum.


5. Boş vaktinizde neler yapıyorsunuz ?
Bu sorunun cevabını da Edischar' ın miminde vermiştim :) Boş vakitlerimde ilk tercihim kendime bir dizi bulmak ve izlemek olur.

Eğer siz de bu sorular hakkında birkaç şey yazmayı düşünürseniz, ister yorumda ister kendi blogunuzda cevaplayabilirsiniz. Ben yine de cevaplarını merak ettiğim birkaç kişiyi mimliyim :)


Edischar, Akela, Handan, Kaystros Thyra


Artık teşekkür ederek yazıyı sonlandırma zamanı. Daha fazlası için Can Uzunyol' u takip edebilirsiniz :) Teşekkürler…

37 yorum:

  1. 1 ve 2 deki yanıtlar çok hoşuma gitti. Umarım hayallerinin birer birer gerçeğe dönüştüğünü keyifle izlersin. :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. En kısa sürede yanıtlayayım ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Mim beklemiyordum çok heyecanlandım, en kısa sürede yanıtlıyorum. Cevapların çok hoş. İsviçre alplerinde yaşama isteğine hayran kaldım ve hiç kötü bir alışkanlığın olmaması da tabiki en tebriki hak etti :)

    YanıtlaSil
  4. Cevap verdiğin için teşekkürler ilk sorudaki cevabını çok yaratıcı buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Can bu güzel mim için :)

      Sil
  5. Güzel bir mim olmuş kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin de cevaplarınızı okumak isterim :)

      Sil
  6. Teşekkür ederim, mimi cevapladım. Bu arada sakın sigaraya başlama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun :) Sigarayla hiç alakam olmadı çok şükür :)

      Sil
  7. Bende ilk sorunun cevabını çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, senin de cevaplar çok güzeldi :)

      Sil
  8. Güzel cevaplardı 👍😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Yıldız, eminim seninkiler daha güzel olacak :)

      Sil
  9. ÇOK GÜZEL ETKİNLİKLER BUNLAR, ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BU ARADA SİZİ TAKİBE ALDIM TAHA BEY.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim hoş geldiniz, sizi uzun bir süredir severek takip ediyorum zaten :)

      Sil
  10. Milka ineğinin otladığı yerler... İsviçre değil de bizim köy olsa? :D Fakat bizim köyde sanırım yaşayan sayısı anneannem ile bitecek, çok sakin bir yer bilgin olsun baya sakin yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köy demişim köy değil, kasaba diye geçiyor aslında:D

      Sil
    2. Olsun ne fark eder :) o yaşlarda kafam hiç götürmez heralde tek istediğim sakinlik olur. Sizin köyü değerlendirebilirim :))

      Sil
  11. Çok samimi bir mim olmuş. Bütün hedeflerini gerçekleştirebildiğin, kendinle gurur duyarak yaşadığın mutlu bir hayat diliyorum sana.
    İlk fırsatta cevaplayıp yanıtlayacağım. Teşekkür ederim Taha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim Akela :) Merakla bekliyorum yanıtlarını :)

      Sil
  12. Hayallerin gerçek olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler, hepimizin inşallah :)

      Sil
  13. Hadi bakalım hayyalere o zaman :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin gerçekleşir inşallah :) sizin de cevaplarınızı okumak isterim :)

      Sil
  14. dün akşam bu yazına yorum yapılamıyordu yaa. yoktu yorum kutusu ve sayfan çok büyüktü :)

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim yine. Sakinlik en güzeli ya napcaz kalabalığı :) Sen de yapsana bu mimi :))

    YanıtlaSil
  16. Çok samimi cevaplar. Umarım hayallerine ulaşırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kadriye Hanım, hepimiz ulaşırız inşallah :)

      Sil
  17. 4. soruya verdiğin cevap çok hoşuma gitti. Bu soru bana sorulduğunda ben de verecek yanıt bulamıyorum ama saydığın şeyler gerçekten başarı sayılabilecek şeyler. Bunları daha önce düşünmemiştim hiç, yaptığımız şeyler kadar yapmadığımız, yapmayı tercih etmediğimiz şeyler de başarı olabilir elbette. Bundan sonra verecek yanıtım var! :D Umarım her şey gönlünce olur ve bütün hayallerini gerçekleştirebilirsin :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Gözde :) belki gurur duyulacak şeyler yapmasak da kişisel olarak içimizde bir çok gurur duyulacak hikaye vardır eminim. Hepimiz için tüm hayallerimize ulaşmak dileğiyle ! :)

      Sil
  18. Merhaba, sizi diğer bloglarda görüyordum ama anca ziyaret edebildim. Bloggera hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.