1 Aylık Blogger

Ağustos 07, 2019


Zaman ne hızlı geçiyor yahu. Bugün benim Blog dünyasındaki 1. ayım.  Hayatımda değişik neler yapabilirim?” diye düşündüğüm anlarda, bir arkadaşımın “Blog açsana” tavsiyesi ilk başlarda çok mantıklı gelmemişti. Çünkü neler paylaşabileceğimi bilmiyordum. Ama bir anlık heyecan işte, “Hadi açalım” dedim.

İlk başta Wordpress mi yoksa Blogspot mu kararsız kaldık. En sonunda Blogspot’ ta karar kıldım. Ardında tema arayışı tabi ki. Olabildiğince sadeliği seven biri olarak bu temayı beğendim. E bir de logo olması lazım dedi arkadaşım. “Nasıl bir şey istersin?” sorusuna, minimal ve içinde biraz uzay olsun dedim. Sonuç ortada, gerçekten çok beğendim bunu. Gerçi hala uzay hakkında bir şey yazmamam benim ayıbım ama ilerde söz yazıcam :)

Hala kategorilerin ve içeriklerin ne olacağından emin değildim.  Bir Endüstri Mühendisi olarak, mesleki yazılar yazabilirdim. Ama bundan daha fazlasını istedim. İlgilendiğim ne varsa üzerinde birkaç kelam edebilirdim elbet. 6 kategori belirledim kendime. Mesleğimle alakalı içerikleri Endüstri kategorisinde yazmaya başladım. Dinlediğim tüm müzikler için Müzik kategorisi hazırladım. Sinema kategorisinde ise sadece beyazperde hakkında yazmak istemedim. Televizyon, diziler, çizgi filmler… İzlediğim ne varsa buraya yazmayı düşündüm. Okuduğum kitapları anlatmak için bir Kitap kategorisi, spor dünyasıyla ilgili paylaşımlarımı yapmak için bir Spor kategorisi ve günlük hayattan tüm genel kültür bilgileri için de Yaşam kategorisi açmayı uygun gördüm. 
Tüm bunların ardından mottomu da belirledim. Sadece ilgi duyduğum konular hakkında kendimce bir şeyler yazmaya çalışıyorum. Umarım eğlenirsiniz :)

1 ay sonra geldiğim bu süreçte, beklentimin çok üzerine çıktığımı düşünüyorum. İleride, geçmiş günleri özleyip bu yazılarımı okuyunca, “Vay be, o zamanlar nelerle ilgileniyormuşum” diyeceğim bir kitap gibi gördüm burayı. Fenomen olma gibi bir düşüncem asla olmadı, burası benim hobi alanımdı. Bu yüzden yazılarımı kimsenin okuyacağını düşünmüyordum. Ancak ilk yorum geldiğinde nasıl mutlu olduğumu bir ben biliyorum :)

1 ayda 36 içerik sığdırdım bloguma. 14 bine yaklaşan görüntülenme ve 26 takipçim var artık. Bazı büyük bloglar için bunlar küçük rakamlar olabilir ama 0 beklentiyle girdiğim bu yolda benim için inanılmaz rakamlar. Bu noktaya gelmemde emeği geçen tüm güzel insanlara teşekkür etmek istiyorum. Her paylaşımdan sonra hiç tanımadığım insanların yazılarıma yorum yapması, güzel sözleri gerçekten çok hoş hissettiriyor. Bu koca dünyada, birileriyle ortak nokta bulmak benim için çok mutluluk verici oldu.

Bu dünyaya girmek sadece kendi blogunu okumak değil elbet. Bu süreçte birçok yeni blog araştırdım ve bu keşiflerimde gerçekten çok güzel bloglara denk geldim. Başka yazıları okumak, yeni insanlar keşfetmek çok keyifli ve heyecanlı oldu benim için. İlgiyle takip ettiğim blogları, teşekkür maiyetinde buraya yazmak istedim.



Gonca’nın Dünyasından - http://goncanindunyasindan.blogspot.com/

Bi Çay Bi Çaylak - https://bicaylak.blogspot.com/

Kitap Galaksisi Rehberi - http://kitapgizi.blogspot.com/


Bir Yıldızın Hikayesi - https://gunesebakarken.blogspot.com/


*
Artık yazımı sonlandırmamın vakti geldi. Bu zamana kadarki ilgi için herkese teşekkür ediyorum. İyi ki de yazmaya başlamışım diyorum çünkü son 1 aylık serüvenim, hayatıma çok büyük bir heyecan getirdi. Ben yine ilgi duyduğum şeyleri yazmaya devam edeceğim. Umarım nice güzel günler geçirip ardımda güzel hatıralar bırakırım. Sevgi ve saygılarımla, Taha Akkurt.

39 yorum:

  1. O zaman iyi ki gelmişsin :)

    YanıtlaSil
  2. Sadece bir ayda çok büyük bir ilerleme kaydetmişsin Taha. Kutluyorum seni. Bu tempo ile gidersen takipçilerinin sayısını kısa zamanda artırırsın. İlgiyle takip ettiğin blog listesinde kendimi görmek beni mutlu etti. Çok teşekkürler. Sonsuz başarılar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte böyle yorumlar sayesinde hevesim hep yüksek kalıyor. Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. İyi ki arkadaşının tavsiyesiyle bu yolculuğa çıkmışsın, yazılarını okumak, bildiğim konularda farklı bakış açılar geliştirmek ve bilmediğim içeriklerle de kısa bir aydınlanma yaşamak benim için en değerli zamanlar. :) Yazımda kendimi gördüğüm için de ayrıca mutlu oldum. Daima yazman dileğiyle, keyifle okuyacağım, tekrardan başarılar. :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten bu kadar kısa zamanda bu kadar güzel yazılar mı hazırladın? Keşfettiğim en iyi bloglardansın :) kitlem arttıkça senden bahsedeceğim. Bu arada aynı saatlerde tema güncellemişiz. vay canına!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya :) güzel yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Heyy...
    Öncelikle aynı duyguları paylaşmışız. Ben de daha bu sene temmuz ayında açtım blogumu. Benimde öyle çok takipçi derdim falan olmadı. Sonra başka blogları okumaya başlayınca, daha bir hafta oldu ya da olmadı,bu şekilde takipçilerim oldu... İlk yorumum geldiğinde bende böyle bildiğin çocuk gibi sevindim...
    Aynı şekilde burada blog adımın yazılmış olmasıda beni çok mutlu etti... Bunun için teşekkürler.
    Blog dünyası daha ayrı bir dünya, diğer sosyal medyalarda olduğu gibi aptalca bir kısıtlama yok. İstediğin kadar yaz, çiz, bağır, çağır. Çok rahattt...

    YanıtlaSil
  6. Dert Anası blogunda yorumunuzu görünce uğramak istedim. 1 ayda güzel işlere imza atmışsınız. Tebrikler.

    Hoş geldiniz blog dünyasına.

    YanıtlaSil
  7. Hayırlısı olsun. Blogların biraz durgun zamanına denk gelmişsin aslında.

    YanıtlaSil
  8. Ayayayay! blogumu okuduğun ve sevdiğin için çok mutluyum. Aramıza katılman da çok çok iyi oldu. Zevklerimiz benzer olduğu için oldukça keyifle okuyorum yazdıklarını. Birinci ayın kutlu olsun. Daha nice 1 yılına 11. yılına ve yazılarına. İyi ki aramıza katıldın :)

    YanıtlaSil
  9. heey seviyoz ki seni zateen hihihi:)

    YanıtlaSil
  10. Tekrar aramıza hoş geldiniz diyelim.

    YanıtlaSil
  11. Aramıza hoş geldin Taha,hep var ol.

    YanıtlaSil
  12. 2020 şarkılar dinlemek isteyenlere en güzel şarkılar 2020 listesini web sitemizde paylaştım. En çok dinlenen şarkılar 2020 listesini arıyorsanız sitemize davetlisiniz. Ayrıca ingilizce popüler şarkılar için tıklayabilirsiniz >>> popular songs 2020

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun, umarım daha uzun yıllar yazarsınız:)

    YanıtlaSil
  14. Asıl ben teşekkür ederim. Blogger'a hoş geldin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldim, sen de ilk başta çok heveslendirmiştin, teşekkürler yeniden :)

      Sil
  15. Blogumu ilk öneren, beni heyecanlandıran, cesaret veren insan :)

    YanıtlaSil
  16. 2 aylık blogger yazını da bekliyor ehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyoruz. Asla düzgün yazamamam

      Sil
    2. Olsundu :) asıl sen yazmalısın bence. 1 ayda benden çok daha büyük başarılara imza attın :)

      Sil
  17. Tek kelimeyle MAŞALLAH.
    Tebrik ederken başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  18. Yazının üstünden neredeyse bir ay geçmiş olsa da, hoş geldin! Blogunu yeni yeni keşfediyorum, ziyaret edecek vakti ancak buldum ama içeriklerin çok hoşuma gitti. Yeni yazılarını takip edeceğim mutlaka. Benim blog açma kararım da arkadaşlarımın teşviki sayesinde oldu. Okuduğum kitaplar hakkında konuşabileceğim birilerine ihtiyacım vardı, bu ihtiyacı gidermek için başvurmuştum blog yazmaya. Sonra senin de dediğin gibi, bir günlük haline geldi benim için blogum. Eski yazılarıma baktıkça günlüğümün sayfalarını karıştırıyor gibi hissediyorum kendimi. Hayatımın kaydını tutuyor gibiyim... Zaman içinde sadece kitap yorumlarımla sınırlı kalmadı yazdıklarım, dizi film yorumlarım, öneri yazılarım, kişisel yazılarmla doldu taştı blogum :D Böylesi daha güzel, dediğim gibi yıllar sonra, hala yazıyor olmasam da ki umarım yazıyor olurum, buraya iz bırakmış olmak eminim harika hissettirecek.. İyi ki blog yazıyoruz! Bir kez daha, aramıza hoş geldin! :')

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Taha,
    Birçok yerde adına rastlamış olmama rağmen bloğunu okumak için ancak bugün gelebildim yanına.
    İyi ki blog açmaya karar vermişsin de, böyle dolu dolu bir blog oluşturmuşsun.
    Daha çoook seneler buralarda aynı heyecan ve enerji ile yazıyor olmanı diliyorum, seneye 1. yaşını kutlarken bu yazıları okur gülümseriz birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler, umarım hep beraber bu mahallede büyürüz :)

      Sil
  20. selamu aleykum başarılı biri olduğunuzu görerek bir ricada bulunmak istiyorum. yarım senedir (mutfaklordu.com) (sihirliyelpaze.com) (foodlord.net) sitelerine yazıyorum. ortalama 90-250 arası ziyaretçi geliyor günlük. hamd olsun az da olsa geliyor ama adsense onaylarını bir türlü alamıyorum. Prof. degilim ama çok emeğim var ( her bir site su anda 450 civarı yazıya sahip masallah) lakin reklam onayı için sabır etmek çok zor geliyor artık. Çok çok rica etsem bu konuda yardımcı olabilirmisiniz minnettar olucam

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.