80s Baby!


Elektronik müziğin piyasaya yavaş yavaş dahil olduğu, harika danslarla eğlencenin dibine vurulduğu dönem olan 80' lere hoş geldiniz :) Sizler için seçtiğim 5 şarkıyla geçmişe yolculuğa çıkalım beraber.

Sadece Michael Jackson deyip susabilirim. Pop müziğin kralı bu dönemde fırtına gibi esmeye başladı. Birçok unutulmaz şarkısı var ancak benim ilk tercihim Billie Jean.

Billie Jean - Michael Jackson (1983)



Haydi bu şarkıdan önce herkes birbirinin sırtına tutunsun ve bir kuyruk oluşturup hep beraber dans edelim :)

Live is Life - Opus (1984)



Bu şarkı çok ama çok güzel bir şarkı. Dinlerken tıpkı benim gibi birden çok hisse kapılabilirsiniz.

Big in Japan - Alphaville (1984)



Tüm listenin içinde en sevdiğim şarkı geliyor. Benim için gerçek bir efsane.

Self Control – Laura Branigan (1984)



ABBA' yı herkes çok seviyor ve sıradaki şarkı için pek bir şey söylemeye gerek yok. Tek diyebileceğim Gimme Gimme Gimme :)

Gimme Gimme Gimme!- Abba (1986)



Serinin önceki yazıları olan, 60'lara ışınlanmak için buraya, 70'lere ışınlanmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Umarım sevmişsinizdir, 90' larda görüşmek üzere :)

35 yorum:

  1. Laura Branigan Ve Michael Jackson'ı çok severim elinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Can! Bu sanatçıları sevmen ne güzel :)

      Sil
  2. Bu şarkıların hiçbirini bilmiyordum, harikalar!
    Ben de bir tane önermek istiyorum... Asla sıkılmadan dinlediğim ayrıca klibinin de, sözlerinin mükemmel olduğu bir şarkı: Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun https://www.youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak ben de bunu bilmiyordum. Cidden harikaymış, listeye eklendi, çok sağol Zeynep :) Klip çok eğlenceli cidden yaa, tam 80 ler :D

      Sil
  3. Ergenliğimin en güzel yılları. Trt3 te müzik programalarını kasete kaydettiğimiz, hey ve 17 mecmuası peşinde koştuğumuz, kalemle kaset sardığımız günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen o dönemlerde yaşamayı çok istiyorum. Bize denk gelmedi tabi ama sizin böyle anlatmanız bile hoşuma gidiyor. Müziklerini sevmekle yetiniyorum :)

      Sil
  4. heeey, atmışlar, yetmişler, seksenler doksanlar, bunların kitaplarını aldım, çok güzel, literatür yayınları :) var benim instada, insta bak blogumda yanda, son bikaç posttan birinde, sinema kitaplarısı felan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of gördüm şimdi nasıl güzel. Zaten müziklerinin yanında filmler, o kültür falan hepsi güzel o dönemlerin :) Çok sağol deep

      Sil
  5. I was born in 89, great choice of Music, I am also following ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks Natalia, welcome :) You can use translate button on my blog. And I am also your follower ;)

      Sil
  6. Yaaa o son şarkı var ya tam dans etmelik, başladım bile teşekkürler hatırlatma için (;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de içimi kıpır kıpır yapar. Rica ederim :)

      Sil
  7. Ah evet evet :d şarkılar, klipler, kıyafetler, danslar... Bir günlük ışınlansak bari :) Çok teşekkür ederim yorumun için İlkay :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yazıyı nasıl kaçırmışım! İnanamadım kendime. Michael Jackson 80 ler klasmanından mıymış yahu. Just pide just pide :D en nihayetinde 90 Lara çok az kaldııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Just pide hahaah :D evet seri bitiyor artık :/

      Sil
  9. Çok güzel şarkılar hepsi, günümüz pop müzik çöplüğünden sıyrılıp dinleyince daha bir güzel geliyor hatta!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir seri olmuş. Efsane olmuş şarkıları yeniden dinlemek çok güzel :)

      Sil
    2. Evet şimdiki şarkılara kıyasla ne kadar güzel geliyor bana da.

      Sil
  10. Hepsi birbirinden güzel... 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Yorumun için teşekkür ederim İrem Can :)

      Sil
  11. keşfi blogger etkinliği yazımın yorumlarında, dert anası gülhan'ı okusana, ben de katılıyom onun sölediğine, etkinliğe katılanların bloglarına bakıyorum da, eksik yapıyorlar etkinliği, üye olmuyorlar, bazıları da keşif yazısını yazmıyor, bir uyarı yazısı yazsanaaa, edischara da söyleseneee o da yazsın. ayrıca sen ve edischar, eksik yapanlara da gidip onları uyarsanızaaa :) ben de yapıyom bunu, tam yapsınlar diye sölüyom gezerkene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Deep, okudum şimdi. Listedeki blogları gezdim tek tek, şuan listede yazıyı paylaşmayan kimsenin linki yok. Ama takibi kontrol edemedim, onları da yorum olarak yazıcam şimdi :)

      Sil
  12. Some songs I know and some that I have not heard.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. but all of them are legend songs, right? Thanks for your comment Nancy :)

      Sil
  13. Ay ben bu şarkıları dinledikçe yaşlandığımı hissediyorum. Ben gençlik şarkılarım bunlar. Her kaset doldurduğumuz da vazgeçilmez şarkılar vardı ki self control bunlardan biriydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu dönemleri görmesem de çok beğenerek dinliyorum. Eminim gençliğinizi güzelleştiren bir etken de bu şarkılardır :)

      Sil
    2. O zamanlar şarkıların değeri vardı hemen tükenmezdi. Nitekim yıllar sonra bile dinleniyor. Şu anda türk ya da yabancı fark etmez sabun köpüğü gibi. Bir var bir yok.

      Sil
    3. Çok haklısınız gerçekten, artık sadece tek şarkılık sanatçılar :/

      Sil
  14. Müzikte benim için 80'ler bir yana diğerleri bir yana. En güzel şarkıların hep bu dönemden çıktığına inanırım. Hele ki 1987 dönemi tam anlamıyla altın çağdır *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benim de tüm seride en çok sevdiğim şarkılar 80lerin içerisinde, harika bi dönem :)

      Sil
  15. Hepsi çocukken anne ve babam yüzünden (sayesinde) maruz kaldığım parçalar :D Bu şarkıları, 80ler müziği dinleyerek büyüdüm diyebilirim. Hala da dinlerim, keyifle hem de. Asla eskimeyen, eskimeyecek eserler bunlar. İyi ki varlar! :') İçlerinden en favorim ise, Big in Japan ve Billie Jean! Özellikle Big in Japan dinlerken yerimde duramıyorum, eşlik etmek ise gerçekten harika hissettiriyor :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam dans etmelik şarkılar, böyle bir konseptte çılgınlarca eğlenmek istiyorum şahsen :D

      Sil
  16. Taha yayınların çok değişik :)

    YanıtlaSil
  17. Hey gidi Michael.... gençliğim..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.