Durum Güncellemesi

Ağustos 18, 2022


Herkese merhaba, umarım çok iyisinizdir. İki yılı aşkın sürenin ardından blog yazmak çok heyecan verici. Hakkımda kısa bir durum güncellemesi yapmak için sizlere bu yazıyı yazmak istedim. Son paylaşımımı Şubat 2020’de yapmıştım. Yani Coronovirüs henüz yeni yeni Wuhan’dan dünyaya yayılıyordu. Aslında bu uzak kalmanın en büyük sebeplerinden biri maalesef pandemi oldu. Çünkü bu süreçte bazı önemli kayıplar yaşadım. İlk olarak dedemi bu hastalık yüzünden kaybettim. Alzheimer hastası olan anneannem ise hastalığı yendi ama çok bitkin düşmüştü. Tek başına hayatını devam ettiremediği için annemle beraber yanına taşınmak durumunda kaldık. Yaklaşık bir sene hem güzel hem de zorlu günler yaşadık. Ancak Alzheimer günden güne ilerledi ve en sonunda anneannemi de kaybettik. Bu olay annemle ikimiz için oldukça yıpratıcı oldu. 2019 yılında Mezarlık ve Anılar isimli bir yazı yazmıştım. O zaman hissettiklerimi şimdi daha iyi anlıyorum, ancak bir şekilde hayat devam ediyor…


Bloğa ara vermeme bahane olarak söylediğim bir diğer konu ise iş ve okuldu. İş yerinde 4. yılımı doldurdum. Okul konusunda ise sıkı tutunun… Yüksek lisansı başarıyla tamamladım. (👏 👏) Dersler, tez yazma, jüri sunumu derken çok yoğun ve yorucu günleri geride bıraktım. Peki sonra ne mi oldu, doktora eğitimime başladım. Sürekli yoğunluktan şikayet edip inatla akademik kariyere devam eden ben… Umarım bir gün PhD unvanını aldığımı da buraya yazabilirim.


Gelelim en önemli gelişmeye. Yaklaşık 1 sene önce evlendim. Üniversite yıllarında sınıf arkadaşlığından başlayan ilişkimiz, şimdi hayat arkadaşı olarak devam ediyor. Bu durumdan gerçekten çok mutlu ve huzurluyum. 6 yıldır olduğu gibi şu ana dek her şey çok güzel gidiyor. İlerleyen günlerde evlilik hakkında ve öncesinde neler yaşadığımızla ilgili yazı yazabilirim belki. İyi dilekleriniz için şimdiden teşekkür ederim :)


Ve son olarak Ağaç Ev Sohbetleri… Hatırlayacak olursanız 2019 yazında blog yazmaya başlamıştım ve o zamanlar gerçekten çok aktif paylaşımlar yapıyordum. Ağaç Ev Sohbetleri ise bunların en güzeliydi. Sevgili Edischar’la birlikte ortaya attığımız bu fikir, bu hafta 3. yılını doldurdu. Sevgili Deeptone ve Kaplan Diary olmak üzere bu etkinliği sahiplenen ve devam ettiren herkese çok teşekkür ediyorum. Yorumlarda denk gelemesek de vakit buldukça bloglara girip yazıları okumaya gayret ettim, katkı sağlayan herkesin eline sağlık. 


Ağaç Ev'in 3. yılı sebebiyle ilk paylaşımlarımızı ve eski yorumları okudum bugün. Birçok blogu gezdim hatta, eski mimleri, arşivleri bile yeniden okudum. 2019 yazını ve tüm bloglardaki aktifliği özlediğimi fark ettim. Bu özlem hissi yeniden bir şeyler paylaşma isteği doğurdu bende. Yeniden görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın :)

30 yorum:

  1. 2 yil sonra gelen blog yazinla yer yer hüzünlendirdin, yer yer sevindirdin be Taha. Öncelikle kayiplarin ve yasadigin zor günler icin cok üzgünüm. Anneannen ve dedenin mekani cennet olsun. Hayat bu ya, hüzünlü seyler olur, sonra yeniden günes dogar, güzel seyler olmaya baslar. Evlenmene ve bunu uzun süre tanidigin , beraber oldugun biriyle gerceklestirme cok cok sevindim. Ikinize de bir ömür boyu mutluluklar diliyorum. Umarim bir bebek haberini de aliriz:))) Is hayatindaki gelismeler, yuksek lisansini basariyla bitirmen takdire sayan. phD oldugun günleri de görecegimizi biliyorum!
    Veee 2019 yazi.. Müthis bir enerjiyle baslamistik, sürekli yayinlar yapiyorduk ve bloggerda cok aktiftik. Sanirim bizim icin bir siginma yeri olmustu. Ve cok cok güzel günlerdi. Yazilarini daha cok görürüz bundan sonra umarim. Tekrar hosgeldin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temennilerin, güzel dileklerin ve yorumun için çok teşekkür ederim Edischar.. Sen ve harika yazıların bloggera çok güzel renk katıyordu. Senin de eskisi gibi aktif olman eminim herkese heyecan getirecektir. Lets do this together :) İyi bir arkadaş olduğun için teşekkürler.

      Sil
  2. Kaleminize sağlık, öncelikle başınız sagolsun bu virüs yüzünden benim de ailemden kaybettiklerim oldu 2020-22 senesi arası zamanın dondugu hayatın duraksadigi anlardan oluşuyor sanki ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdandusler teşekkürler, sizin de başınız sağolsun. Gerçekten kötü yıllardı çoğu insan için

      Sil
  3. Uzun bir aradan sonra ben de bloga dönüp bir yazı yazdım bugün ve benim gibi biri daha varmış :) Öncelikle başın sağolsun, gerçekten üzüldüm. Yüksek lisans ve evlilik için de tebrikler. Bütün bunlar gerçekten hayattaki önemli değişiklikler, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada bir şeyler paylaşmak ve dostlarımızın yorumlarını okumak herkes için çok keyifli sanırım, siz de hoş geldiniz :) Güzel dilekleriniz için de teşekkür ederim. Blogunuzu yeni keşfettim sanırım, detaylı okumaya geliyorum :)

      Sil
  4. başın saolsun. okul hayırlı olsun, phd de biter bir gün. maşallah hayırlı olsun evlilik. neler olmuş iki yılda :)

    YanıtlaSil
  5. arada yorumlarımız spama düşüyor, kontrol ediver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdi gördüm deep :) Teşekkür ederim iyi dileklerin için. Evet 2 yıl çok uzun bir süre, umarım senin hayatında da her şey yolundadır :)

      Sil
  6. Tesadüf olsa gerek bende 2 yıla yakın bir süre sonra bugün girdim karşıma çıktın Taha.Gerçekten aktiflik önemli olsa da insan çok bahane üretebiliyor.Hayatında yaşanan üzücü gelişmeler yerini her zaman güzel şeylere bıraksın :)

    YanıtlaSil
  7. Siz, doğa çeşnicisi, hatta Edischar'la birlikte geri dönüş yapan bloggerlardan biri oldum ben de :) Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, selamlar :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim İlkay, inan ben de senin için benzer duygularımı hissediyorum :) Yeniden yorumunu okumak çok güzel hissettirdi :)

    YanıtlaSil
  9. ooo kral hoş geldin tekrardan :) Aramızda olmana çok sevindim gerçekten :) Bundan sonra hep buralarda ol :) Senin bloğu BLoG LisTeM sayfama ekliyorum ;) Bana çaya beklerim gelmeyi ihmal etme ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger'in yaptığı güncellemelerden dolayı yorumlarımız spam'a çok düşüyor. Orayı sürekli kontrol et :)

      Sil
    2. Temanda bulunan ingilizce yerler için düzenleme sana hediyem olsun :) Bana ulaşırsan temayı türkçeleştirelim ;)

      Sil
    3. Teşekkürler Blog Dedektifi :) bilgilendirmen ve teklifin için ayrıca teşekkür ederim. Blogunu inceleyeceğim eminim çok bilgilendiricidir.

      Sil
    4. Her zaman beklerim. :)

      Sil
  10. Başın sağ olsun. Hayat böyle işte. Güzel anlar ve canımızı sıkan anlardan oluşuyor. Ömür boyu mutluluklar. Tekrar hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten hayat tam olarak bu ve yaşamak güzel şey :)

      Sil
  11. Kayıpların için başın sağ olsun. Yüksek Lisans ve evlilik için tebrikler 👏🏻👏🏻👏🏻 Doktora için de kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat çok teşekkür ederim, sizi yeniden okumak çok mutluluk verici :)

      Sil
  12. Merhaba. Bana yazdığın yorum yanlışlıkla silindi özür dilerim ☺️

    YanıtlaSil
  13. Hepimizin yaşadığı zor zamanlar sizin için daha da zor geçmiş. Dede ve anneannenizin vefatına üzüldüm, annenizin ve sizin başınız sağ olsun.
    Hayat devam ediyor tanımlamasına uygun olarak, eğitiminizdeki güzel gelişmeler ve mutlu bir evliliğe başlamanız mutluluk verici, tebriklerimi iletiyorum. :)

    YanıtlaSil
  14. Kayıplarınız için başınız sağolsun, hastalığı atlatanlar için geçmiş olsun. Üniversite ve iş olayları için çok tebrikler, evlilik içinse çok çok tebrikler. Hep mutlu olun, sağlıcakla kalın. Aramıza tekrardan hoşgeldiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim Eylül Su :)

      Sil
  15. Tekrardan hoş geldiniz. :) Ben sizin aktif olduğunuz dönemde buralarda yoktum, benim buraya döndüğüm zaman da siz yokmuşsunuz. Neyse ki blog dünyasında yollarımız bir şekilde kesişti. Meğer şu meşhur Ağaç Evi Sohbetleri buralara dayanıyormuş :)

    Öncelikle başınız sağ olsun, çok zor dönemler atlatmışsınız. Hem annenize hem de size kayıplarınız için sabır diliyorum. Bu acı haberler haricinde 2 yılda hayatınızda bir sürü güzel gelişme olmuş. Başarılarınızın devamını dilerim, evliliğinizi de tebrik ederim. Çok mutlu olmanız dileklerimle :)) Umarım buralarda sizi görmeye devam ederiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar hoş buldum :) Evet 2019 yazında çok aktiftim ve Edischar'la birlikte Ağaç Ev Sohbetlerini de oluşturmuştuk. Ben de sizi bu yeni dönemde keşfettim. Yazılarınızı okumak çok keyifli. İçten dilekleriniz için de teşekkür ederim :)

      Sil
  16. Sevgili Taha,
    Bu süreçte gerçekten çok fazla şey yaşamışsın. Çoğumuz gibi ağır sınavlardan geçmek bizi hırpaladığı oranda büyütüyor da garip bir şekilde. Kayıpların için Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olsun. Seni iş, eğitim ve özel hayatındaki güzel gelişmeler için tebrik ediyorum. Hayatında güzel şeyler deneyimleyerek ilerlediğin günlerin olsun. :) Tekrar hoşgeldin.
    (yarınki radyo programında sen ve bloğun var.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Momentos, başsağlığı dileğiniz, tebrikleriniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Radyo programınızı yakın zamanda keşfetmiştim, emeğinize sağlık. Podcastte bana yer ayırmayı düşündüğünüz için şimdiden teşekkürler :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.