Keşf-i Blogger Etkinliği 2

Ağustos 18, 2022

Herkese merhaba,

Edischar’ın bloggerda yeniden aktif olmak ve arkadaşlarımızla kaynaşmak için teklif ettiği, ilki 3 sene önce düzenlenen Keşf-i Blogger Etkinliği'mize hepiniz hoşgeldiniz!

Bu etkinliğin amacı bloggerda hala aktif arkadaşlarımızı görmek, yeni yazarlarımızı tanımak için bir fırsat! Birbirimizi tanıyıp, takip edip, kocaman bir aile olalım!


Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.

2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.

3-Linkinizin yanına, sizi veya blogunuzu tanımlayan bir söz, hayat mottosu ya da kısa bir şiir yazmak.

4-Yaziyi sayfanızda paylaştıktan sonra da Edischar veya benim sayfama yorum atarsanız, listeyi güncel tutabiliriz.


*Size ve daha çok yazara ulaşabilmek için etkinliğimizi es geçmeyin lütfen!


Sevgiler.

Edischar ve Taha Akkurt

 


Blog Linklerimiz;

edischar.blogspot.com - "Işılda!"

akkurttaha.blogspot.com – "Allah'ım kaderimden şikayetçi değilim. Aksine bahtiyarım evrende bana da rol verdiğin için!"

dearmonarosa.blogspot.com - “Sevgili Anna, en güvendiğin insanlardan kötülük görüp üzülmen güçsüz biri olduğun anlamına gelmez. Fizik kurallarına göre; sırtını dayadığın bir nesne birdenbire giderse sen de o yöne doğru devrilirsin. Yani bunun güçsüzlükle alakası yok.”

applesodaa.blogspot.com - "Tek sayfa da olsa kitap okumadığım günü boşa geçmiş sayıyorum."

fairytaleess.blogspot.com - "herkes çıkarsın kalbini o çirkin mücevher sandığından ve herkes onu birbirine fırlatsın tanrım."

dogacesnicisi.blogspot.com - "sanat uzun hayat kısa!"

sadevederin.blogspot.com -  - “sadece yazıyorum :)”

nurruyakara.blogspot.com - "Hayat kısa, kuşlar uçuyor."

yuregiminiklimi.blogspot.com  - “vakit geçirmece, günlük gibi bir şey işte”

zehranindunyasi.blogspot.com – “Hayat sevince güzel boş boş oturma hayatı güzelleştirmek için çaba göster. Kimse sana altın tepside güzellik sunmuyor. Çabalamadan bu iş olmuyor. İyi ya da kötü önemli olan nasıl baş ettiğindir.”

www.filmgundemi.com – “Filmsiz hayatın tadı yok... Sinemalara gelen filmleri haftalık olarak takip edip hepsinin bilgilerini yazıyorum.”

fatihpinarca.blogspot.com/

kaplandiary.blogspot.com – “Hayat, Ciddiye Alınamayacak Kadar Önemlidir.”

biredip.com - "Bazı şeyleri sana yazdığımı düşünme. Hepsini sana yazıyorum."

aytaccraftsveparmakbebekler.blogspot.com – “Biriktiriyorum”

adadenizi.blogspot.com – “Gezelim, Görelim, Keşfedelim ve Fotoğraflayalım”

ucunkuslar.blogspot.com - "Mutluluk Kaf Dağı' nın ardında değil... Uçun Kuşlar... "


Katılımız için çok teşekkürler :))

29 yorum:

  1. katilim fazla olur umarim hadi rastgele!

    YanıtlaSil
  2. Nasıl olduysa ilk etkinliği kaçırmışım. Buna üzüldüm doğrusu. Blog dünyasına yeniden dönmenize sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, olsun üzülmeyin buna katılmanız yeter :)

      Sil
  3. Harika bir etkinlik, bol katılımlar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, siz de katılırsanız çok seviniriz :)

      Sil
  4. Birçoğumuz yaz rehavetine kapıldık sanırım. Bol katılımlı olur inşallah 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım eskisi gibi çoğu blog aktifleştir Yıldız:)

      Sil
  5. Sevgili Taha, senin de dönmene sevindim. 3 yıl önceki etkinliğe devam etme kararınızı destekliyorum. :)) Katılımı bol olsun, kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Momentos çok teşekkür ederim :) sen de desteğini esirgeme lütfen, podcastlerin çok güzel ayrıca :))

      Sil
  6. hadi bakalım neşe kattınız vallası :)

    YanıtlaSil
  7. Hadi bakalım bol Bloggerlı günler bizi bekliyor o zaman :)

    Benim blogum:

    www.nurruyakara.blogspot.com

    Blogumda genel olarak Hayat, hikayeler, kitaplar, kızımla maceralarımız, Ağaç Ev Sohbetleri ve o gün aklıma ne eserse o var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu en başından beri severek takip ediyorum, sizi okuması gerçekten çok keyifli :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler :) Ben de senin blogunu keyifle takip ediyorum. Bir daha o kadar uzun vermezsin umarım :)

      Sil
  8. Selam Adım Zehra blog adım parıldayan çiçek .yazmak tutkum arada ara veriyorum ama diğer sosyal platform facebook ve instagram ile dengeliyorum. Beni etkileyen olay, durum, söz, kelime, gezme, seyahat , yeme, içme (ay her telden oldu gibi) konularında yazıyorum. Aslında alanım Psikoloji 17 yıl felsefe grubu 11 yıl okullarda rehber öğretmenlik yaptım. 10 yıldır emekli hayattan emekli değilim. Sizi kutlarım blogları canlandırma projenizden dolayı selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi tanımak çok güzel Zehra hanım, çok memnun oldum,katılımınız için teşekkürler, selamlar :)

      Sil
  9. vallahi billahii ben de bu hafta sen yapsana ağaç evi dicektim sanaa :) tamam pazartesi sende :)

    YanıtlaSil
  10. Etkinliği sevgili applesodaa haber verdi sağ olsun. Katılım bol olsun inşallah diyelim. :)

    YanıtlaSil
  11. Süper bir etkinlik olmuş bu. Blog aleminin aktif yazarları günden güne azaldığı için buralarda olanların takibini tutmak adına ideal :) Slogan bulursam ben de yazdıracağım kendimi :))

    YanıtlaSil
  12. KAPLAN DIARY
    Aklıma geleni yazıyorum:)
    Hayat, Ciddiye Alınamayacak Kadar Önemlidir - Oscar Wilde
    https://kaplandiary.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunuz, okumaktan zevk aldığım en güzel bloglardan birisi. Oscar Wilde'ın sözü ne kadar güzel :)

      Sil
  13. Tanışıp, kaynaşmak adına güzel bir etkinlik, teşekkürler..
    Biriktiriyorum / aytaccraftsveparmakbebekler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi tandığım için çok memnunum, hoş geldiniz :)

      Sil
  14. https://adadenizi.blogspot.com/ (gezelim, görelim, keşfedelim ve fotoğraflayalım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız için çok teşekkürler Ada Denizi :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.