Çalma Listem #01

Ağustos 31, 2022

 


Herkese merhaba, bu paylaşımın altında sizlerle son zamanlarda dinlediğim şarkıları paylaşmak istiyorum. Bu aralar özellikle Beirut şarkılarına takıntılıyım. Melodileri beni çok etkiliyor ve farklı duygular hissettiriyor. Bunun dışındaki diğer önerilerim de aşağıda, şarkı isimlerinin üstüne tıklayarak dinleyebilirsiniz.

 

🎵Beirut – La Llorona


🎵Beirut – Rhineland


🎵Beirut – My Family's Role in the World Revolution


🎵Mariya Takeuchi – Plastic Love


🎵Eric Clapton – Layla


🎵Haggard – Herr Mannelig


🎵Mor ve Ötesi – Daha Mutlu Olamam


🎵KÖFN – Bi’ Tek Ben Anlarım


🎵Ezhel – Mayrig


🎵Ajda Pekkan – Sen Bir Yana Bu Dünya Bir Yana


Herkese iyi dinlemeler :)

30 yorum:

  1. Kulaklarımızın pası silindi! 🤣😂 Çok güzel bir seçki olmuş.

    YanıtlaSil
  2. KÖFN ve Ezhel'in Mayrig'i bu sıralar bende çok sık dinliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Mayrig'in sözleri çok etkileyici geldi.

      Sil
  3. KÖFN'ü çok duyup dinliyorum ben de bu aralar. Keyifli bir liste olmuş, teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında tek bu şarkılarını biliyodum. Çok güzel bir şarkı :)

      Sil
  4. takeuchi bakayım pekuu, şarkı önerileri en sevdiğim yazılaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep :) daha çok öneriler yaparım :)

      Sil
  5. Hani melodileri bilirsin ama kim söyler, kimin parçasıdır bilmezsin:) Bende böyle bir durum söz konusu, belki özel bir müzik zevkim olmadığı, radyoda çalan her parçayı dinlediğim içindir:) Güzel bir liste.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yazdığınız tanım bana da uyuyor, bazı şarkıları kimin söylediğini bulmak için çok uğraşıyorum :)

      Sil
  6. ooo yepyeni şarkılar, ilk defa dinleyeceğim hepsini. Teşekkürler bizimle paylaştığın için^^

    YanıtlaSil
  7. KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım parçasını severim, sağol.

    YanıtlaSil
  8. Oo bu bilgiyi bilmiyordum, beni mutlu etti :)) Ezgileri gerçekten bir yerden alıp başka yere götürüyor, teşekkür ederim yorumun için :)

    YanıtlaSil
  9. Rast gele seçimim Rhineland (Heartland) oldu. Bu şarkıyı bana gönderdiğinizi içselleştirip keyifle dinledim. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir seçim yapmışsınız, beğenmenize ayrıca sevindim :)

      Sil
  10. Daha mutlu olamam ve bi tek ben anlarım benim de sevdiklerimden. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  11. kimseden haber gelmedi, tamamdır o zaman sendeee pazartesi ağaç ev :)

    YanıtlaSil
  12. Hepsini bilmiyorum bakayım en kısa zamanda. Müzik ruhun gıdası, bu tavsiyeler için teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, umarım beğenirsiniz :)

      Sil
  13. Bir metalci olarak özellikle senfonik metali ayrıca sevdiğimden listende Haggard'ı görmek heyecanlandırdı! Diğerlerini bilmiyorum çoğunu, yarın yürüyüşümde dinlerim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herr Mannelig'in hikayesini çok beğeniyorum. En güzel versiyonu da bana göre Haggard. O yüzden bu listede yer aldı :))

      Sil
  14. Hepsini dinledim :D Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada çaya gel bizim oralara da :) Çay ikram edelim iki sohbetin belini kıralım :D

      Sil
  15. Hazır Youtube Premium da almışken dinlemek lâzım. Para boşa gidiyor yoksa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe doğru diyorsunuz, umarım seversiniz :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.