Mim #04 | Dümdüz Mim

Şubat 18, 2020


Edischar kısa bir molanın ardından geri dönmüş ve yine Blogger’a heyecan getirmeye başlamış. Dümdüz Mim adıyla dümdüz sorulardan oluşan ama cevaplaması hiç de dümdüz olmayan bir mim hazırlamış bize. Kendisinin yazısı buradaaçıkçası ben cevaplarken baya zorlandım, hadi başlayalım:

-3 tane film önersen hangilerini önerirsin?

Düşünürken fark ettim ben bayadır film izlemiyormuşum, en çok bu soruda zorlandım.

Interstellar – İzlediğim en iyi film olabilir.

Atm – İzlediğim en iyi gerilim filmi olabilir.

Ölümlü Dünya – Benim için son dönemin en iyi komedi filmi.


-3 tane kitap önersen hangilerini önerirsin?

Kitaplar için en sevdiğim tarz bir oturuşta okumalık, kısa hikaye kitapları. Önerilerimi de bu kapsamda yapayım dedim.

Paulo Coelho - Simyacı

Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna

Stefan Zweig - Amok Koşucusu
(Blogun ilk zamanlarında bu kitap hakkında kısa bir paylaşım yapmıştım, merak edenler için buyrun)

-3 tane dizi önersen hangilerini önerirsin?

Doctor Who, benim ilk göz ağrım. Özellikle Matt Smith’ in olduğu 5,6 ve 7. Sezonlarını çok severim, sıkıldıkça izlerim.

Black Mirror, bunu da yazmasam olmaz galiba.

Fringe, tam bir bilimkurgu efsanesi.
(Blogun ilk zamanlarında Fringe hakkında bir paylaşım yapmıştım, merak edenler için buyrun)

Bonus:
Yerli bir yapım ne önerebilirim diye düşündüm ve aklıma Kardeş Payı geldi. İzlerken çok gülmüştüm, kesinlikle tavsiye edilir.

-3 tane şarkı önersen hangilerini önerirsin?

Son zamanlarda vazgeçemediklerimden üç tanesi:

Tame Impala - Let it Happen
(Blogun ilk zamanlarında Tame Impala hakkında bir paylaşım yapmıştım, merak edenler için buyrun)

3 Hürel – Ve Ölüm

Of Monsters and Men – Love Love Love
(Blogun ilk zamanlarında Of Monsters and Men hakkında bir paylaşım yapmıştım, merak edenler için buyrun)

-Bugüne kadar gittiğin en güzel mekanlardan bir veya birkaç tane önerir misin?

Yine çok zor soru… Şirince Köyü’ nü önerebilirim galiba.

-1 tane youtube kanalı önerir misin?

Aslında Youtube' u açıp karşıma ne çıkarsa izleyen biriyim ama içlerinde güzel bulduğum kanallar var.

Anadolu Rock Revival Project – CV’ me bile “Anadolu Rock’ a ilgi duyuyorum” yazdıran kanal. Çok harika şarkılar var, geçmiş kültürümüz gerçekten muazzam.
(Blogun ilk zamanlarında ARRP hakkında bir paylaşım yapmıştım, merak edenler için buyrun)

Cep Hikayeleri – Çok değişik insan hikayeleri var, tavsiye edilir.

Kurcala – Ankara' nın bağrından kopup absürd mizah yapan 2 komik adam.

140 Journos – Belgesel deyince zaten 1 numara.
(Blogun ilk zamanlarında 140 Journos hakkında bir paylaşım yapmıştım, merak edenler için buyrun)

Bonus:
Post42 – Sadece Soğuk Savaş için izliyorum, boş vakit doldurmalık güzel bir konsept.


-1 tane instagram kanalı önerir misin?

Instagram kullanmayı bırakalı 5-6 ay oldu herhalde. Tam bir cevabım yok bu soruya ama CZN Burak izleyin :P


37 yorum:

  1. Ölümlü Dünya gerçekten çok iyi bir filmdi. Bazı sahnelerini hatırlar gülerim hala :)) Soğuk savaş ise yapılabilecek en iyi içeriklerden birisi bence. Bayıla bayıla izliyorum, çoğu espriyi anlamasam da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölümlü Dünya' dan hiç sıkılmam ya, günlük hayat konuşmalarımı onun replikleriyle yapıyorum resmen, Soğuk Savaş da baya iyi :d

      Sil
  2. Interstellar'dan ben de çok etkilenmiştim.
    Black Mirror'u izlemeye benim midem kaldırmıyor açıkçası. İlk bölümünü izlediğim gibi bıraktım. Benlik değil...
    Stefan Zweig, Tame Impala hepsi çok güzel öneriler, güzel bir mim ve cevaplar...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep :) Black Mirror' ın gerçek olma ihtimali ürkütüyor zaten ama kafaları çok iyi

      Sil
  3. Aralarında bilgiklerim olsa da çoğunu bilmiyormuşum :)
    Böyle mimler yeni şeyler keşfetmemizi sağlıyor, ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Matt Smith’ li Doctor Who, benim Doctor Who ile tanışma evremdir .Geçmişinin çok çok önceye dayandığını sonra öğrendim.Sanıyorum ki 11.doktorun izlemediğim bölümü yok :) 12.doktor geldiğinde çokça bi afallamış ,adapte olamamıştım. Ortalarda bir yerde bıraktım.Kısacası Doctor Who demek benim için 11.doktor demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan ben de Cnbc-e' de Matt Smith'li bir bölüm izleyip hayran olmuştum, o günden beri de favorim oldu hep. Bi ara 1960' lı bölümleri bile izlemiştim. I am Whovian :)

      Sil
  5. Ben de hemen yanıtlamaya başlayacağım. Aramıza tekrardan hoş geldin! :)

    YanıtlaSil
  6. fringe efso, ölümlü dünya not aldım :) anadolu rock a da bakayım saool :)

    YanıtlaSil
  7. Post 42'nin Soğuk Savaşların hastasıyım :)))) Her gece bakıyorum. Bu mim çok zor ya :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet cevaplması hiç dümdüz değil ben de çok zorlandım :D Soğuk Savaş bazen baya iyi güldürüyo :d

      Sil
  8. fringe kalp kalp kalp. :)
    anadolu rock project'i de geçen hafta keşfettim bi arkadaş sayesinde. şarkıların kapağında kullanılan görseller çok iyi değil mi ya.
    140 journos iyi işler yapıyo, evet.
    czn burak'la güldürdün:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARRP görselleri çok ayrı bir sanat zaten gerçekten her bir çok özel tasarımlar. CZN Burak çok iyi ya stres atmalık videolar tam :D

      Sil
  9. Herkesin bütün önerileri çok iyi ya, hepsini izlemek, dinlemek, öğrenmek lazım :)

    YanıtlaSil
  10. Black Mirror'ı çok duydum ama izleyecek zaman bulamadım. Umarım yazın izleyebilirim.
    Of Monsters And Men- Love Love Love şarkısını şu an dinliyorum. Çok hoş ve sakinleştirici bir melodisi var. :)
    Ellerine ve kalemine sağlık çok başarılı bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım beğenirsin Eylül :)

      Sil
  11. Amanın amanınn!! hemen tüm listeyi kaydediyorum :D Merakla bekliyordum, yine süper öneriler çıktı ! Biraz şurayla uğraşsan onedio yu sollayacaksın :))))

    YanıtlaSil
  12. "Interstellar" filmini hayal meyal hatırlıyorum galiba ama tekrar izlemek hiçte kötü fikir değil bu tarzda "Salyut 7" filmini öneririm beğeneceğinizi düşünüyorum 🙂 cevaplar için ellerinize sağlık keyifle okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzay çok merak uyandırıyor, Salyut' a da heemen bakacağım :)

      Sil
  13. Ölümlü Dünya gerçekten çok komikti. Hala arada sırada sahnelerini canlandırırız arkadaşlarla mermer merve sahnesi ile ben başka bir ilde mi dövüldüm kısımları gerçekten çok ama çok iyi değil miydi :D Buraya yazınca bile açıp tekrar izleyesim geldi bak :)Doctor Who! Sanırım benim için ortaokulu en güzel kılan diziydi *-* nasıl severdim heyecanla izlerdim. Şimdi bir tık geride kaldım ama arada açıp açıp izliyorum. Sezonu çok olunca diziler beni geriyor ciddili bak hala friendsi bitirmediğim geldi ühühühüh Soğuk Savaş'ı arada ben de izliyorum. Sevdiğim kişiler falan olunca. Tanımadıklarım olunca sanki komik değil :D Ayyy ne çok cevap veresim varmış daha yazacaktım da başkalarına da söz hakkı kalsın :D

    YanıtlaSil
  14. Did you hear there's a 12 word sentence you can communicate to your crush... that will induce intense emotions of love and impulsive attraction to you deep within his heart?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, admire and guard you with his entire heart...

    12 Words Will Trigger A Man's Love Response

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will drive him to work better than ever before to make your relationship the best part of both of your lives.

    As a matter of fact, triggering this mighty instinct is absolutely essential to having the best ever relationship with your man that the moment you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll immediately notice him expose his soul and heart for you in such a way he's never expressed before and he'll identify you as the only woman in the universe who has ever truly appealed to him.

    YanıtlaSil
  15. black mirror ve kardeş payı... süperler :)

    YanıtlaSil
  16. yardım edebilir misiniz? Blog yazarlarına ulaşma adına bir projedir. Yorum Etkinlikleri, blog tanıtımları, teknik destek ve genel sohbet konularından oluşuyor. Üyelik sistemi geçerlidir forumda, ücretsiz. Herkes blog sayfalarında paylaşır ise daha fazla yazara ulaşma şansımız artar. Foruma Üye olarak linklerinizi paylaşabilirsiniz. https://entlovin.createaforum.com/

    https://entlovin.blogspot.com/2020/03/blog-yazarlari-forumu.html

    YanıtlaSil
  17. Hi dear, your blog is so beautiful. I really like it.
    Follow for follow? I already follow you. Btw I am the new one and I would appreciate it.

    https://salyaves.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. merhabaaa okul iş her şey yolunda mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey yolunda Deep, teşekkür ederim uğradığın için :))

      Sil
  19. Bu arada 'Interstellar' filmini de çektim ve filmin gerçekten iyi olup olmadığını izlemeye değer olup olmadığına katılıyorum.

    Endonezya ülkesinde benden selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, nasıl bu siteyi bulup, yorum yazdınız şaşkınım :)

      Sil
  20. 12 months ago diyor!! 1 senedir yoksun, bu gerçek mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet hiç sorma bir daha asla 2019 yazı gibi olmadı, yeniden hareketlenelim diyorsan memnuniyetle :) gerçi sen de çok yoğunsun.

      Sil
  21. Doctor Who 'u izlemedim. Bazı dizileri filmleri tek başıma değil de gerçekten ilgi duyan seven birileriyle izlemek istiyorum. Benim 3 kitabım Beyaz Zambaklar ülkesinde , insan ne ile yaşar, İdealist Öğretmen, Simyacı ya da Körlük olabilir.. Seçim yapmak benim için zor

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.