İyi Şanslar

Aralık 04, 2022

 


Uzun bir aradan sonra merhaba,

 

Aslında bu yazıyı içinde bulunduğum büyük bir hengameden kaçmak için yazıyorum. Tüm bu yoğunluğun arasında bir an durup derin bir nefes almak ve ruhuma iyi gelen şeyleri hatırlamak için.

 

En son buralara uğradığımda bir iş başvurusu sürecinde olduğumu anlatmıştım. Bu sürecin olumlu sonuçlandığını ve yaklaşık 2 ay önce yeni işime başladığımı büyük bir mutlulukla sizlerle paylaşmak istiyorum. Kariyerim için güzel bir fırsat yakaladım ve harika insanlarla tanıştım. İşinizi sevmeyi sağlayan şeyin ekip arkadaşlarınız olduğunu bir kez daha anladım. Ancak önceki işime göre çok daha yoğun bir temponun içinde buldum kendimi. Yine de şu ana kadar her şeyin iyi gittiğini ve gayet memnum olduğumu söyleyebilirim.

 

Akademik tarafta da güzel gelişmeler yaşandı bu süreçte. Bildiğiniz üzere doktora eğitime devam ediyorum. Uzun süredir bildiri ve makale çalışmalarımla uğraşıyordum ve bu uğraşlar ilk meyvelerini vermeye başladı. Ekim ayında Denizli’de düzenlenen bir kongre için hazırladığım 2 adet bildiri yayımlanmaya hak kazandı. Ayrıca bu bildirilerin sözlü sunumlarını da gerçekleştirdim. Benim için oldukça heyecanlı ama güzel bir deneyimdi. Hazırladığım bir başka makale ise şu anda önemli bir dergide kabul aşamasında. Ondan gelecek güzel haberleri de sizinle paylaşmayı dört gözle bekliyorum.

 

Tabi bunlar güzel haberlerdi. Gelelim bu aralar beni oldukça bunaltan konuya, doktora yeterlik sınavı! Doktora süreci 3 aşamadan oluşuyor. Ders aşaması, yeterlik sınavı ve tez aşaması. Yeterlik sınavı, lisans ve lisansüstünde alınan tüm derslerden sorumlu olduğunuz yazılı ve sözlü bir sınav. 5 kişilik jüriyi bu iki sınav sonucunda yeterli olduğunuza ikna ederseniz tez aşamasına geçebiliyorsunuz.

 

Elimden geldiğince bu sınav için hazırlanmaya çalışıyorum. Ders çalışma sürecinde aromaterapiye bile başvurdum. Biberiye yağı konsantrasyon ve dikkat artırıcı özelliğiyle biliniyormuş. Masamdaki yağdanlığa birkaç damla damlattıktan sonra tüm bilgilerin beynime işlemesini bekliyorum :)

 


Maalesef sınav stresi beni mental olarak çok yoruyor. Tüm bu iş yoğunluğunun üstüne her akşam ders çalışma zorunluluğu hissediyorum. Ancak çok yorgun hissettiğim için bu çalışmalar hiç verimli olmuyor. Tek boş vaktim olan hafta sonlarını ise dinlenerek veya eğlenerek değil çalışarak geçiriyorum. Haliyle beni iyi hissettiren hobilerimden uzak kalmaya başladım. En çok da blog yazmaktan…

 

Bu yazıyı kaleme almayı sürekli erteliyordum. En sonunda sizlere uzun uzun içimi dökmek ve başımdan geçenleri anlatmak istedim. Umarım bu sürecin sonunda güzel haberlerle yeniden karşınıza çıkabilirim. Sizlerden bana şans dilemenizi istiyorum. Çünkü en çok ona ihtiyacım olabilir.


*Şuraya da ruh halimi yansıtan güzel bir şarkı bırakayım.



Bu arada sizler nasılsınız? Umarım her şey yolundadır :)

11 yorum:

  1. Bu yazıda çok güzel haberler var, açıkcası bir süre yazmayınca endişe etmiştim. Durmak yok yola devam o halde. Başarılar... Arada bir selam çakıp iyiyim dersen yeter bize. Mutlu son geldiğinde sevinçlerine şimdiden ortağız, bilesin. Elbette sıkıntılarda da elimizden ne gelirse o oranda yanındayız:)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz :) Geçenlerde bir Ağaç Ev Sohbetleri yazısında aklıma gelmiştiniz, onun üstüne bu yazıyı görünce çok sevindim. Çok güzel haberlerle dönmüşsünüz, umarım bu yoğun günlerin mükafatını aldığınız haberlerini de en kısa zamanda buradan bizimle paylaşırsınız. Kolaylıklar diliyorum :)

    Bu arada yorumu yayınlamaya çalışırken sorun çıktı, birkaç kez aynı yorumdan gönderdiysem kusura bakmayın :(

    YanıtlaSil
  3. Yeni işin için tebrikler :) Ev, iş, doktora... Zorlu bir süreç ama sen üstesinden gelirsin :) Fırsat buldukça bizi haberdar et.
    Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  4. Böyle zor olmasa güzelde olmazdı tüm başarılar.kolay gelsin bol dinlenecek zamanlarda yad edeceğiniz güzel günler bence bu günler

    YanıtlaSil
  5. Tebrik eder ve kolaylıklar dilerim. Zor bir süreç elbette, bir şekilde dayanmak gerekiyor. :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim, başarılar dilerim, kolay gelsin:) Ne güzel haberler:)

    YanıtlaSil
  7. Haberler ne güzel. :) Umuyorum ki biberiye etkisini gösterir de herşey hafızana kazınır. Sınavı başarıyla tamamladım sonuçlarına da burdan alkış tutarız. Dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
  8. kolaylıklar başarılar sanaaa :)

    YanıtlaSil
  9. Herkese çok teşekkür ederim, yorumlarınız beni oldukça mutlu etti :) İyi ki varsınız, yeniden görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Taha, bu yazıyı yazdığından bugüne belki olumlu değişiklikler olmuştur. Buna inanıyorum. Güzel haberlerine bizdeki güzel enerjiler destek olsun :) Sağlıkla kal,

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel yeni iş hayırlı olsun. Sınavda da başarılar dilerim ☺️

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.