Yeniden Merhaba

Ocak 18, 2020

3 ay sonra hepinize merhaba, görünce bi şaşırdınız değil mi? Açıkçası ben de geri dönebileceğimi düşünmüyordum ama bu blogu açmamı sağlayan bi anlık heves yine geldi ve yazmak istedim. Yaz aylarında açılan ve daha sonra sessizliğe gömülen bloglar listesine adımı yazdırmak üzereydim. Ama yazmak, okumak, birileriyle etkileşime girmek ve yeni insanlar tanımanın çok güzel olduğunu hatırladım.

Bloga bu denli ara vermemin sebebi okul ve iş oldu. Ama şükür, çok yoğun geçen bir dönemden sonra yüksek lisansın ders aşamasını bitirdim. Şimdi tez aşamasında bu yoğunluğun daha fazlasını mı yaşıcam bilmiyorum ama burayı aksatmamaya kararlıyım.

“Herkesin kendine göre yoğunluğu var kardeşim, bari ağaç ev sohbetlerini yazsaydın..” diyosanız çok haklısınız. Gördüm ki 20. Haftasına girmiş ağaç evimiz. Bunda herkesin katkısı çok büyük, bu denli sahiplenilmesi gerçekten çok güzel. Ayrıca bu süreçte yazı yazmasam da sizleri okumadım değil yine çok güzel etkinlikler yapılmış, kaçırdığım için üzgünüm açıkçası. Ama inşallah arayı çabuk kapatabilirim.

Herkese yeniden merhaba, burası bir aile gibi ve kıyısından köşesinde bu ailenin parçası olmaya devam etmek istiyorum. E bu yazıyı da güzel bir şarkıyla sonlandırayım, yeniden görüşmek üzere :)




42 yorum:

  1. Yeniden merhaba Taha! Ben de yüksek lisansın ders dönemindeyim ve yoğunluğunu anlayabiliyorum. Senin gibi ben de blogdan epey uzak kaldım, içim gidiyor bir şeyler yazmak için ama hiç fırsat bulup oturamıyorum başına. Neyse ki dönem bitti, üç haftalık bir ara var da nefes alabileceğim. Ben de bu dönemde yazamasam da takip ettiğim blogları okumaya devam ettim. Dediğin gibi ne güzel etkinlikler yapılıyor, üzülüyorum ben de aktif olamadığım için... Tez çalışmanda başarılar diliyorum, umarım kolaylıkla atlatır, dereceni sıkıntısız alabilirsin :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel temennilerin için çok teşekkür ederim Gözde, hemen hemen herkeste yaz dönemine göre bi yoğunluk olduğu kesin ama saygı duyulası paylaşımlar gerçekleştirilmiş, biz de bir şekilde aktif olmayı başarabiliriz heralde, sana da çok başarılar dilerim :)

      Sil
  2. Hoş geldin :) Bir süre kayboluşlar oluyor, ben de yaptığım için anlayabiliyorum. İnsan özlüyor ama buradaki samimiyeti, umarım her daim yazarsın ve arayı da açmazsın. :) Tez döneminde de başarılar diliyorum, bitirdiğinde alacağın o haz paha biçilemez olacak. Çektiğin sıkıntıları unutturacak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) gerçekten insan özlüyor bir şekilde sizlerle etkileşim içinde olmayı ve çok mutluyum şu an :)

      Sil
  3. Aaa:) Hoş geldin Taha. Uzunca bir aradan sonra yeniden yazacağını öğrenmek sevindirici. Boşluk bulduğunda yaz lütfen. Erteledikçe ara uzuyor. Tez çalışmalarında kolaylıklar, başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Zeugma, hepiniz iyi ki yazıyorsunuz :)

      Sil
  4. Tekrardan hoş geldin! :)
    Umarım boş zamanlarında yazabilirsin. Yazılarını görmeyeli uzun zaman oldu. Derslerinde başarılar diliyorum ve Taka Akkurt'suz Blogger olmaz demeyi de unutmuyorum! :)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe çok teşekkür ederim Eylül Su, hem yazmayı hem de sizleri okumayı çok özledim :)

      Sil
  5. Tekrar Hoşgeldin Taha :))

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin ara sıra hepimize oluyor bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyleymiş ama önemli olan sizler gibi daim olabilmek, hoş buldum :)

      Sil
  7. Tekrardan hoş geldin!!! :) Bir sürü etkinlik seni bekliyor diyebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralar hep canlı ne güzel :) Hoşbuldum İrem Can :)

      Sil
  8. tezde başarılaaar :) edischar nerdeeee nabıyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol deep :) Edischar dan hiç haberim yok ya o da kaybolmuş ben gibi, gelir inşallah yakın zamanda :)

      Sil
  9. heey seni aysu da gördüm geldim, sen de bana gelmişsiiiin :)

    YanıtlaSil
  10. Tezinde başarılar.Ara ara da olsa bloglara girmek lazım.Hoşgeldin tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehtap Hanım, haklısnız gerçekten umarım kalıcı olabilirim, hoşbuldum :)

      Sil
  11. Merhaba Taha son yazımda seni mimledim cevap verirsen çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  12. Ayda bir yazsan da olur kardeşim 😉 yeter ki yaz.

    YanıtlaSil
  13. Yeniden blog dunyasina hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  14. Tekrar hoşgeldin Taha, yazılarını keyifle okuyordum dönmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  15. Amaaan efendim bu gözler kimleri görüyor. Hoş geldiniz efendiimmm. Gözlerim her blog gezişimde itiraf edeyim yazılarını aradı. Tez konusunda çokça kolay gelsin. Bu kadar uzun aralar verme yahu arada uğraa 🙂

    YanıtlaSil
  16. insan tamamen bırakıp gidemiyor değil mi?
    hoş geldin ve yazmaya devam.:)

    YanıtlaSil
  17. Tekrar hoş geldin :) arada bir uzak kalmak zorunda olabiliyor insan ama kolay kolay bırakılmıyor bir kere bağlandıktan sonra bloga :) okul ders sınav stresi bir de senin işler de yoğun yine iyi idare ediyorsun bende de sınav yılı bu yıl ve neye odaklanacağımı şaşırıyorum :) tezde başarılar bu aradaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası her şeyi bırakıp tam stres atalık, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Hoşgeldin tekrardan :) Ben de yoğundum finaller nedeniyle bir ara, şimdi de bütler falan var -.- Seni anlıyorum, geri dönmen iyi oldu ama:3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep, hep beraber çok güzel vakit geçiyor burda :)

      Sil
  19. Yeniden merhaba, Taha. Bende son zamanlarda arada kayboluyorum ama dilerim uzun uzun kopmayacağız buralardan. Tekrar hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de hoş geldin Akela, ara verişler olsa da kalıcı olmak önemli :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.